OTÁZKA: CO JE YOUTUBE PREMIUM?

Odpověď: YouTube Premium je vše, co na YouTube máte rádi – bez reklam a bez přerušování. Sledujte videa na YouTube bez reklam, poté si stáhněte svá oblíbená videa, abyste je mohli sledovat na cestách. To zahrnuje i celý náš katalog seriálů a filmů. Potřebujete dělat víc věcí najednou? Nebojte, mobilní videa a hudba se budou dál přehrávat bez problémů, i když bude obrazovka telefonu vypnutá.Navíc získáte prémiový přístup k naší nové aplikaci pro streamování hudby – YouTube Music.

OTÁZKA: CO JE TO YOUTUBE MUSIC?

Odpověď: S YouTube Music můžete poslouchat nejnovější hity, zůstat ve spojení s umělci, které máte rádi, a objevovat spoustu nové hudby, kterou si můžete užít na všech svých zařízeních. YouTube Music má dvě verze:

• - Naše bezplatné YouTube Music s reklamami.

• - Naše prémiová hudební služba YouTube Music Premium, která obsahuje výhody, jako je přehrávání na pozadí, hudba bez reklam a čistě zvukový režim.

OTÁZKA: JAK SE MOHU PŘIHLÁSIT K ODBĚRU TÉTO NABÍDKY?

Odpovědi se budou lišit v závislosti na partnerství – některé možné odpovědi naleznete níže:

Odpověď:

• Otevřete na svém zařízení aplikaci YouTube > Přejděte na Můj účet > Získat YouTube Premium

• Otevřete na svém zařízení aplikaci YouTube > Přejděte na Můj účet > Získat YouTube TV

• Otevřete na svém zařízení aplikaci YouTube > Přejděte na Můj účet > Placená členství > YouTube Music

• Otevřete e-mail/SMS/oznámení od mi.com > Klikněte na odkaz nabídky > Přihlaste se ke svému účtu Google

OTÁZKA: POTŘEBUJI ÚČET GOOGLE?

Odpověď: Ano, k registraci do YouTube Premium, YouTube TV nebo YouTube Music potřebujete účet Google.

OTÁZKA: CO KDYŽ MÁM VÍCE ÚČTŮ GOOGLE?

Odpověď: Pro přihlášení ke službě si můžete zvolit účet podle svého výběru.

OTÁZKA: JAK MOHU SLUŽBU ZRUŠIT?

Odpověď:

• V aplikaci YouTube, YouTube Music nebo YouTube TV přejděte na Můj účet > Placené členství > vyberte YouTube Premium, YouTube Music nebo YouTube TV > vyberte Deaktivovat.

• Na webu přejděte na YouTube.com > Můj účet > Placené členství > vyberte „Spravovat účet“ v části YouTube Premium, YouTube Music nebo YouTube TV > vyberte Deaktivovat.

OTÁZKA: UŽIVATEL JE JIŽ PŘEDPLATITELEM SLUŽBY YOUTUBE PREMIUM NEBO MUSIC, MÁ NÁROK NA UPLATNĚNÍ PRODLOUŽENÉ BEZPLATNÉ ZKUŠEBNÍ VERZE?

Odpověď: Tato nabídka je dostupná pouze pro nové uživatele, kteří nikdy neměli předplatné YouTube Premium nebo Music, a tuto nabídku nelze kombinovat se stávajícím YouTube předplatným. Protože uživatel není způsobilý, nemá na tuto nabídku nárok.

OTÁZKA: CO SE STANE, KDYŽ PRODLOUŽENÁ BEZPLATNÁ ZKUŠEBNÍ VERZE SKONČÍ?

Odpověď: Pokud zrušíte předplatné před koncem bezplatných zkušebních verzí, vaše předplatné skončí. Pokud jej nezrušíte, stanete se placeným předplatitelem a začnete platit měsíční cenu předplatného.

OTÁZKA: JAKÝ OBSAH JE K DISPOZICI?

Odpověď:

• Prostřednictvím YouTube Premium si můžete užívat cokoli na YouTube, YouTube Music nebo YouTube Kids bez reklam.

• S YouTube Music si můžete vychutnat skladby, celá alba, hudební videa, seznamy skladeb, remixy, cover verze a živá vystoupení.

• S YouTube TV získáte přístup k více než 85 kanálům. Chcete-li zobrazit kanály dostupné ve vaší oblasti, navštivte //tv.youtube.com/welcome a zadejte své PSČ.

OTÁZKA:JAK MOHU PROVÉST UPGRADE NEBO DOWNGRADE?

Odpověď:

• Chcete-li upgradovat z YouTube Music na YouTube Premium nebo z individuálního tarifu na rodinný tarif, přejděte na YouTube > Můj účet a vyberte úroveň služeb, na kterou chcete upgradovat.

• Chcete-li přejít z YouTube Premium na nižší verzi YouTube Music, musíte zrušit svůj účet YouTube Premium a znovu se přihlásit k předplatnému.

• Chcete-li k odběru YouTube TV přidat další kanály, přejděte na YouTube TV > Můj účet > Nastavení > Členství a vyberte kanály, které chcete přidat. Více podrobností zde.

OTÁZKA: PROČ SE MI PO KLIKNUTÍ NA ODKAZ OD MI.COM ZOBRAZÍ NABÍDKA NA 1 MĚSÍC NEBO VŮBEC ŽÁDNÁ NABÍDKA?

Odpověď: To s největší pravděpodobností znamená, že uživatel nemá nárok na nabídku bezplatné zkušební verze. Měli by se obrátit na podporu YouTube, aby si ověřili způsobilost pro získání zkušební verze. Uživatelé mohou také navštívit stránku youtube.com/paid_memberships a zjistit, zda mají aktivní předplatné.

OTÁZKA: VYUŽIL JSEM NABÍDKY, ALE ZDÁ SE, ŽE PŘI POUŽÍVÁNÍ APLIKACE YOUTUBE NEMÁM VÝHODY YOUTUBE PREMIUM. CO MÁM DĚLAT?

Odpověď: Zkontrolujte a ujistěte se, že jste do aplikace YouTube přihlášeni pomocí účtu, kterým jste se zaregistrovali do služby YouTube Premium.

OTÁZKA: MOHU TUTO NABÍDKU VYUŽÍT SE STUDENTSKÝM NEBO RODINNÝM TARIFEM?

Odpověď: Ne.

OTÁZKA: BUDE PO SKONČENÍ ZKUŠEBNÍ NABÍDKY SLUŽBY YOUTUBE PREMIUM MUSIC SLUŽBA AUTOMATICKY ÚČTOVÁNA?

Odpověď: Ano. Toto je produktový a licenční požadavek pro službu YouTube předplatného.

OTÁZKA: JAK JSOU ZÁKAZNÍCI INFORMOVÁNI, ŽE JIM BUDE NA KONCI ZKUŠEBNÍHO OBDOBÍ PŘEDPLATNÉHO ÚČTOVÁNO?

Odpověď: Zákazník je informován o datu fakturace 3 způsoby:

a. Během zkušebního procesu registrace se v přihlašovacím dialogu zobrazí datum jejich první fakturace.

b. Po přihlášení ke zkušebnímu období uživatel obdrží e-mailem potvrzení o délce zkušebního období a datu první fakturace.

c. Uživatel obdrží e-mail s připomenutím, než mu bude účtován první měsíc

d. V den první fakturace uživatel obdrží e-mailem potvrzení s vysvětlením, že jeho zkušební období skončilo a že od tohoto data je mu účtováno měsíčně. E-mail bude obsahovat informace o žádosti o vrácení peněz, pokud se zákazník domnívá, že vyúčtování bylo chybné

Zákazník může kdykoli navštívit menu Placené členství v části Můj účet na YouTube a zobrazit si datum příští fakturace. Zákazník může svou zkušební nabídku zrušit kdykoli během zkušebního období a ponechat si přístup k YouTube předplatnému až do konce zkušebního období